Fauclet: Kraniki Krok Po Kroku

Siedem kraników - Jeden Portfel (Coinpot.co)

Wszystkie kraniki rejestrujemy na jednym emailu, który będzie miał dostęp do portfela Coinpot

  • BitCoin BitFun.co - To rodzaj kraniku z wanną. Nie trzeba czekać 15 min, można zbierać już po 5 min (kto by tyle wytrzymał?). Kranik nie przestaje kapać, choć kapie coraz wolniej, można zebrać większą sumę po godzinie, dwóch, czy całej nocy. Zbierasz tyle ile wyświetli.
  • BitCoin MoonBit.co.in - Ten kranik, podobnie jak BitFun jest z wanienką, ale dodatkowo ma bonusy. Dostajesz tyle satoshi ile wyświetla + 1% za każdy dzień logowania (do 100%) + 1% za każdego Referrala (do 100%) + Mystery Bonus (który losowo daje procenty 1-100%).
  • DogeCoin MoonDoge.co.in
  • LiteCoin MoonLite.co.in
  • DashCoin MoonDash.co.in
  • Bitcoin Cash MoonBCH.co.in

(w tych kranikach Moon warto być regularnym, i złapać codziennie +1% bonusu za regularność, max +100%).

Bardzo wygodnie takie kraniki sprawdzają się na komórce. Wystarczy zalogować się na stronie w Chrome, z menu w prawym górnym rogu wybrać: Dodaj do ekranu głównego, i ikonka pojawi się na jednym z wybranych przez ciebie pulpitów. Pięć linków obok siebie, parę klików z nudów w autobusie i kraniki zbierają monety.

Ostatnio strona słabo odpowiada:

  • BitCoin BonusBitcoin.co - Ten kranik zbiera satoshi co 15 min. Według opisu nawet 5000 (You can claim up to 5,000 satoshi every 15 minutes), ale prawda jest taka, że praktycznie zbiera od 5-40 sat, dlatego warto zrezygnować z tej obietnicy. Aby to zrobić trzeba kliknąć link pod buttonem CLAIM: Change your claim settings i zaznaczyć opcję: Always receive the average claim amount od tej pory zawsze będzie zbierał wyświetlaną średnią: np. (current average is 36 satoshi). Dodatkowo kranik wypłaca 5% dziennego bonusu od zebranych satoshi (np. wczorajszy: 247 sat - 5% od 4932 sat). Plus oczywiście referrale - 50% od "urobku" zaproszonych.